Jag är lyckligare nu

publicerad den 2012-07-18 kl 16:35:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeeeeeeeeeej! Jag rapporterar live från Åmål! Jag kom ju hit i måndags, och idag är det redan onsdag. Det är sjukt hur fort tiden går. I torsdags blev jag hämtad på stationen av Sandie & Fredrik och efter lite slappande hemma så åkte vi och hämtade upp Tony och sedan vidare till Furusjön som ligger här i närheten. De andra tre badade, men jag vägrade, hehe.. Det var kallt ju! Igår åkte vi dock dit igen, jag, Sandie & Fredrik, och då var det otroligt varmt och soligt så då badade jag faktiskt. Årets första dopp! Frågan är ju om det även var det sista? Haha, jag tror nästan det. Men det var ganska skönt i vattnet faktiskt. Sedan blev det tacos här hemma och mycket slöande och slappande. Idag har det regnat till och från, Sandie har städat rummet ute i garaget som vi ska flytta till imorgon och jag har bara legat i soffan och degat, hehe. Dagens planer är att på något sätt ta sig till någon affär och handla lite grejer som börjar ta slut. Och hyra film! Det gjorde vi i måndags också. Sjukt mysigt. 

Ikväll blir det kycklingsallad, like the old days! Som Sandie sa, det enda som fattas är Harry Potter-filmerna, haha!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback