Kläder

publicerad den 2012-07-12 kl 22:01:11 i kategorin Önskelista l Kommentera (0)

Godkväll på er. Jag kan ju inte säga att de senaste dagarna har varit bland de bättre i mitt liv. Hjärtat mitt blev krossat och föll isär. Ni vet, allting kan gå itu men ett hjärta kan gå i tusen bitar? Fullkomligt sant och det har jag lärt mig nu. Men det var väl på tiden att jag fick veta hur det låg till, för jag kunde ju obviously inte gå vidare annars. Hur mycket jag än försökte. Nu har jag bestämt mig för att ta itu med andra saker för att komma framåt på olika sätt!

Vissa av er kommer säkert skratta åt mig nu, men snart är faktiskt hösten här! :p Och jag älskar ju höstmode! Det är det bästa på hela året! Butikerna har redan nu börjat sälja lite höstkläder, och från dem har jag valt ut hur jag vill se ut i höst.





Grejerna är ifrån H&M, Monki, Nilson Shoes, DinSko och Lindex.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film tror jag. Men vi höörs väl!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback