Kompis, det går bra nu

publicerad den 2012-07-29 kl 19:23:50 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Tjeeeeena! Hur kommer det sig att allt helt plötsligt faller på plats? En jäkligt skön känsla kan jag meddela! Jag pratade gymträning med mor och far idag, jag känner mig grymt peppad. Jag & pappa var iväg och övningskörde och jag lyckades köra bilen några varv runt en parkering utan att köra in i någonting. När jag kom hem hade en vän till familjen varit där och erbjudit mig jobb. En JÄVLIGT bra dag helt enkelt! Jag ska jobba på ett café i Kärrtorp som heter Mitt Fik och det blir långa arbetsdagar. Jag börjar kl 7 på morgonen och slutar 17 tisdag till fredag. På lördagar jobbar jag 10 till 15.30. Men det är bara i augusti än så länge, så det känns bara bra. Om jag ändå ska jobba så kan jag lika gärna göra det ordentligt. Jag börjar på tisdag! Fortsättning följer..

Nu har jag alltså en dag kvar på "semestern"! Hur ska jag spendera den dagen?? Jag måste komma på något bra, hehe.. 

Ha det braaa!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback