Sjyyyk

publicerad den 2012-07-25 kl 22:24:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Jag har nog den sämsta tajmingen någonsin. Jag har blivit sjuk. Som vanligt, haha. Jädrans vad dåligt jag har mått till och från de senaste två dagarna. Jag fryser som fan när febern är hög, jag tar en ipren, 45 min senare går febern ner, jag svettas som en gris, mår helt okej i 4 timmar och sen börjar det om. Plus helt galet ont i halsen. Inte jättekul. Speciellt inte när jag är här och vill göra saker på dagarna! Vi var dock på stranden idag ändå, och Fredrik brände sig som fan! Han ser numera ut som en kräfta, hehe. Jag & Sandie fick dock ingen färg alls. Pigmentlösa människor är vi. Efter stranden grillade vi hemma hos Fredriks föräldrar. Jag mådde dock ganska dåligt när vi var där. Dumma helvetes feber. Men det var gott!

Nu blir det filmmys, som vanligt här på kvällarna! Själv hoppas jag på att jag ska må bättre imorgon, annars blir jag sur.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback