Skogsmulle

publicerad den 2012-07-13 kl 15:30:10 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Nu är jag mer på gång än vad jag har varit på över en månad. Jag tänkte gå upp tidigt imorse för att gå ut och promenera, men det gick inte riktigt som det skulle, hehe. Jag stängde av klockan och sov till halv tolv ändå. Men på en gång så satte jag mig med frukost och körkortsboken. Jag tror att jag är en sån person som måste kunna teorin innan jag vill testa det praktiska, så det är det jag ska göra. Jag kommer såklart ta upp övningskörandet igen också, men inte förrän jag känner att jag har lite mer koll på teorin. Nu på eftermiddagen så var jag ute i skogen i närmare två timmar och letade svamp. Det gick ju sådär, haha. Dessutom kunde jag inte sluta tänka på sist jag gick runt i skogen som en skogsmulle och plockade svamp. Det var i Ljungskile, samma dag som insparksfesten i höstas, med Robban, Erik & Victor. Vi gick vilse och hade oss, haha.


Det här var vad jag hittade, haha. Men det är kantareller i alla fall!

Nu ska jag återgå till körkortsboken!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback