Sysslingar pysslingar

publicerad den 2012-07-01 kl 14:30:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan. Mitt humör är fortfarande inte det bästa. Speciellt inte nu när det precis har visat sig att vi har enorma fuktskador i ett av badrummen. Plus myror gånger tusen miljarder. Det är sjukt bra tajming att jag ska till Sandie på torsdag, så jag slipper vara hemma när det är såhär. 

Igår var i alla fall en trevlig dag. Vi var hos farmor och farfar på eftermiddagen/kvällen. Farfar fyllde 65, plus att pappas kusin både har gift sig och döpt sina barn när han och hans fru var i Peru och hälsade på hennes familj. Så jag fick träffa mina små sysslingar, vilket var jätteroligt. De är enäggstvillingar, precis som Erik & Albin!

Vet ni vad som händer idag? Förutom att det är EM-final (heja Italien!!!!) så kommer min älskade vän Sofia hem idag! Som jag har längtat. ♥


Jag är ganska så säker på att det är Filip till vänster och Kasper till höger. Sötisar!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback