We are the outsiders

publicerad den 2012-07-31 kl 13:57:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej! Jag tänkte först skriva att första dagen var avklarad, men det är inte riktigt sant. Jag börjar inte jobba förrän imorgon. Idag var jag med och handlade och torkade av lite inne på cafét, och beställde grejer tills imorgon. T ex pajer och paninis. Jag som praktiskt taget har fobi för att prata i telefonen! Men jag kommer ju ändå behöva göra det några gånger i veckan så jag kunde lika gärna få första gången överstökad på en gång. Och det var ju inte så jobbigt! Imorgon börjar jag kl 7, önska mig lycka till.. Som tur är får jag frukost och lunch där, så jag slipper gå upp tidigt och äta frukost. Jag kan ändå inte äta sådär tidigt på morgonen. Fatta att jag kommer behöva gå upp kvart över fem. Det är ganska sinnessjukt. 

Jag fick skjuts till Tyresö centrum efter att vi var färdiga på cafét, och då passade jag på att stanna till där och handla lite grejer. Det blev en concealer och två ansiktsmasker från H&M och två nagellack plus en pincett från Kicks. Jag hade lite kvar på mitt presentkort på Kicks så det blev inte så dyrt. 

Jag läste ut boken som jag har hållit på med nu i en evighet igår! Recension kommer strax!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Lycka till!! Det kommer gå så bra så :D <3
Svar: Tack! Det gick ju ganska bra för att vara första dagen :D <3
Carro
2012-07-31 @ 20:12:07
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback