Colour

publicerad den 2012-06-26 kl 13:12:09 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)


Heeej! Jag måste än en gång be er att ladda ner typsnitten som behövs för att bloggen ska se ut som den ska, och det kan ni göra HÄR och HÄR. Jag skulle bli så himla glad dååå!

Går inte tiden väldigt fort nu? Dagarna bara går utan att jag gör någonting. Det är i och för sig ganska skönt. Men jag saknar Ljungskile så otroligt mycket. Jag visste att det skulle bli jobbigt, att jag skulle sakna det, men det här är värre än vad jag trodde.. Hoppas att det blir lättare med tiden.

Dagens planer är att färga håret. Min utväxt är inte att leka med, och på lördag är det något stort firande av farfar som fyller 65, pappas kusin som har gift sig och hans barn som har döpts. Mycket att fira! Men då kan jag ju inte se ut såhär i skallen, och jag måste färga det nu så jag hinner tvätta det två gånger så att färgen som med all säkerhet kommer fastna i hårbottnen hinner försvinna. Jag kommer använda samma färg som sist!



Talk to you lateeeer!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback