Enough

publicerad den 2012-06-17 kl 17:48:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Jag tror att jag äntligen börjar bli frisk från min mystiska sjukdom som bara genererade feber och huvudvärk. Känner vi igen det kanske? Ja men just det! Det var ju så jag hade det i 1½ år! Jag måste erkänna att jag blev lite skraj när febern höll i sig i så många dagar. Men nu är den borta! 

Dagarna som har gått sedan jag sist bloggade har bara spenderats i sängen. Men idag tog jag tag i rummet som började bli ganska så dammigt. Det är dock för litet för att kunna bli stökigt. Grejerna står redan så tätt ihop så att det är möjligt att få in något som inte hör hemma där. Klädhögen på fåtöljen hade dock växt sig ganska stor. Så jag dammsög, skakade mattan, dammade alla ytor, tvättade sängkläder och bäddade. Nu är jag väldigt nöjd! 

Jag måste bara lägga upp ett collage som Sandie gjorde förra veckan! Det beskriver oss så bra, haha.



När tror ni sommaren kommer tillbaka då? Midsommardagen kanske, som vanligt. Här har det regnat konstant i två dagar.. Men det ser ut som att det börjar klarna upp nu! Nog med svenskt väderprat.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback