Oh vilken härlig dag!

publicerad den 2012-06-29 kl 12:26:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon! Vilken härlig daaag, la la la la la la la la lalalalalaaaaa! Solen skiner som aldrig förr och jag är på bra humör! Det gick ju strålande bra för Italien igår, och det var så otroligt kul! Kärlek till Balotelli! Sen satt jag uppe och kollade på Water for Elephants, men filmen var inte lika bra som boken. Det var alldeles för mycket som hade ändrats och tagits bort för min smak. Jag kanske skulle ha sett filmen först? Strunt samma, filmen var helt okej. Och Robert Pattinson var extremt snygg. Hehe..

Idag är planen att bara ligga ute och sola heeela dagen! Eller så länge solen är framme i alla fall. Och så ska jag äta jordgubbar. Så det så!

Ha en underbar dag!


PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback