Picknick

publicerad den 2012-06-28 kl 14:32:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Äntligen bestämmer sig solen för att visa sig lite ibland! Men ovädret igårkväll! Gud så det regnade, åskade och blixtrade. Jag hade precis gett mig ut på promenad, jag hade bara hunnit upp för backen, när regnet började ösa ner. Jag ställde mig under ett träd ett tag och tänkte att det slutar väl snart. Det gjorde det ju verkligen inte, och det var tur att jag bestämde mig för att gå tillbaka för sen började det ju som sagt åska och blixtra. Men på dem 100 metrarna som jag gick för att komma in så blev jag helt dyngsur!

Idag har jag & Anton varit på picknick. Vi gick ut i skogen och satte oss nere vid vattnet med lunchmackor och lite fika och spelade Yatzy. Väldigt mysigt! Det blåste dock ganska mycket så det blev lite kallt. Bilder försökte jag ta, men kameran på min mobil är oanvändbar. Jag måste ha tappat den någon gång under sista veckan i skolan när vi festade, för jag kommer inte ihåg att jag tappade den.. Men då tog jag med mig mammas och pappas kamera, fast när jag skulle ta kort så stod det att minneskortet var skyddat så det gick inte att ta någon bild. Min vanliga tur. Och på tal om bilder, jag beställde hem massor med bilder natten till igår, och de kom redan idag! Så nu har jag massor med fotografier från året!

Ikväll väntar den episka semifinalen mellan Italien och Tyskland! Heja Italien!!!!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback