RunKeeper

publicerad den 2012-06-12 kl 17:45:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Hur står det till en försommardag som denna? Själv hade jag lite ångest över att jag låter dagarna bara gå och inte gör någonting alls. Det enda jag gör är att sova, äta, kolla på fotboll och facebooka. Hela dagarna. Men igår efter middagen så var jag ute och promenerade, och innan dess laddade jag ner en app som heter RunKeeper. Det var Sandie som tipsade om den, och jag tror att hon hade sett att det var någon på facebook som använde sig av den appen. Den mäter hur långt du går via GPS, din medelhastighet, hur länge och hur många kcal du bränner. Hur många kcal du bränner ska man dock inte lita på, för det beror ju på vad man väger osv. Appen är helt gratis, även fast det såklart finns en betalversion också. Jag tycker hittills att den är skitbra! Jag använde den som sagt igår och även när jag var ute och promenerade idag. För det var jag! Efteråt körde jag lite styrka, situps och sånt. Jag dog nästan. Sist lite stretching. Men jag är nu nöjd med dagen! Jag kan nu med gott samvete sätta mig och kolla på fotboll och facebooka heeela kvällen.

Nu blir det spaghetti och köttfärssås till middag!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback