Taggad!

publicerad den 2012-06-11 kl 14:12:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Vad ska man säga? Dagarna går utan att jag gör så mycket av dem. Men jag vet inte vad jag skulle ha gjort av dem heller. Vad ska man göra när man är hemma helt ensam och vädret är ostadigt? Jag går runt hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag vet vad jag borde göra. Jag borde gå ut och promenera bort mina 20 kgs övervikt. Men gör jag det? Neeeej. Jag ska dock komma igång snart. Jag måste börja med maten först. Men jag har märkt att bara av att vara hemma (och inte kunna äta pizza, chips & dipp när jag vill) så går jag ner i vikt. Skönt det! Då krävs det ju inte jättemycket för att jag ska gå ner ännu mer.

Fotbollen gick ju inte sådär jättebra i lördags. Den gick åt helvete faktiskt. Jag var på riktigt dåligt humör den kvällen. Gårdagens match mellan Italien och Spanien gick dock bättre. Jag har två spanska spelare med i mitt lag och en italiensk. Di Natale, som jag har med i mitt lag, gjorde Italiens mål, och det var stört bra! Han gick upp över 100 000 i värde! MEN, det som alla har väntat på mest av allt händer ju ikväll! Sverige spelar sin första match, mot Ukraina! Jag är galet taggad. Det ska bli extremt roligt!



Nu blir det lunch för min del. Ha en finfin måndag! Och glöm inte att titta på matchen ikväll kl 20.45!!!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback