This is where the chapter ends, and new one now begins

publicerad den 2012-06-05 kl 14:28:04 i kategorin Läsvärt l Kommentera (1)

Hej. Ni kan omöjligt förstå hur svårt det är för mig att skriva det här inlägget. Eller jo, Sandie vet. Jag har nu flyttat tillbaka till Tyresö. Det året jag spenderade i Ljungskile är nu över. Slut. Förbi. Men vännerna och minnena kommer förhoppningsvis alltid finnas kvar. Jag kan inte fatta hur fort det här året har passerat. När jag tittar tillbaka på året så gör jag det med glädje, sorg och stolthet. Jag klarade det. Jag har förändrats så mycket, och lärt mig så otroligt mycket. Både om mig själv och om andra människor. Jag önskar bara att det kunde fortsätta. Det känns så otroligt orättvist att när jag äntligen hittar en plats där jag trivs så otroligt bra, med människor som jag verkligen älskar, så kan det inte vara bestående. Jag vet att ingenting varar föralltid, men jag önskar bara att vi hade fått mer tid tillsammans. Jag saknar redan vännerna så att det gör ont. Det känns övermäktigt att jag ska kunna gå vidare från det här. Jag vill inte gå vidare. Jag vill åka tillbaka dit och fortsätta bygga mitt liv där. Men förhoppningsvis så lägger det sig om några veckor. Sen har jag ju planer på att flytta ner igen nästa år, så det här är ju inte slutet.

Förra veckan var nog kanske den jobbigaste i mitt liv. Fredagen var värst. Jag sa hej då till några av mina närmaste vänner, och det gjorde så ont. Både Sandie & Robban åkte, och jag var helt hysterisk. Stackars Fredric fick sitta och trösta mig bra länge. På kvällen festade vi lite, och jag gjorde det mest för att glömma hur ledsen jag faktiskt var. Pappa kom vid tolv-tiden men gick och la sig på en gång på mitt rum. Själv somnade jag uppe i en av sofforna uppe i Hake. På morgonen var det ännu fler avsked, och jag var hysterisk igen. Jag såg inte hur jag skulle kunna åka därifrån. Men det gick ju tillslut. 

I söndags hade vi lite firande här hemma, både för att jag hade flyttat hem men också för att jag var färdig med gymnasiet. Det kom väldigt mycket människor, och det var extremt trevligt! Bilder kommer nedan!











PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
2012-06-05 @ 16:27:51
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback