You know it's just for you

publicerad den 2012-06-29 kl 22:20:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Hej där. Det goda humöret försvann lika plötsligt som det kom, precis som solen. Jag tror dock inte att det hade med solen att göra, att mitt humör gick i botten. Jag vet inte vad det var faktiskt. Jag känner mig riktigt trött. Och rädd. Jag är rädd att jag ska sabba det här. Sabba allt som jag har byggt upp under det här året. För det är jäkligt svårt att hålla fast i framstegen när jag är hemma. Jag märker att jag långsamt glider tillbaka till mitt gamla jag där allt är jobbigt, och jag kommer på mig själv med att bara sitta och stirra framför mig. Vad fan ska jag göra? Jag känner mig helt vilse. Jag vill tillbaka till tryggheten. Det blev ju inte bättre av att jag satte upp ett antal foton från året på väggen som jag låg och tittade på igårkväll. Underbara människor som jag saknar så det gör ont i bröstet. Hur gör man det här? Blir det lättare ju fler gånger man tar avsked av människor? För just nu känns det som att hjärtat ska slitas sönder. Hur mycket jag än försökte förbereda mig på smärtan som jag visste att jag skulle känna så hjälpte det inte. Jag hade inte kunnat förbereda mig nog för det här. Jag trodde att det skulle kännas tomt i nån vecka, men att jag sen skulle landa här och kunna blicka framåt på ett positivt sätt. Istället låg jag mest och grinade hela första veckan hemma, och även om jag inte grinar hela tiden nu så sitter paniken i bröstet när jag tänker på att jag inte ska tillbaka. Halsen svullnar igen och jag får svårt att andas. Jag hoppas för allt i världen att det blir lättare.
































Bilder tagna utav Lovisa, Sandie, Pedro & Jackson.


How I miss you ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
</3 de är som att riva upp sår i hjärtat när man kollar på bilder och minnen. Men de kommer bli lättare Carro! och du kommer inte falla tillbaka du kommer komma på något som du vill göra och sedan flytta hemifrån och bli lycklig igen! om du inte gör de så kommer ja o tvingar dig!! ;)
ska bli så kul en vecka kvar nu :D
<3
Svar: Jag har ju trott hela tiden att det skulle bli lättare med tiden, men just nu blir det bara värre och värre hela tiden.. :( Men det blir väl bättre så småningom. När det gäller att falla tillbaka så är enda gången jag känner att jag håller kvar i den jag var i Ljungskile när jag pratar om det. Som idag på firandet av farfar, när jag pratade om året och planer så känns det bra. Det känns som att jag faktiskt har åstadkommit något. Men när jag kommer hem och är ensam igen så blir det jobbigt..Du, vi SKA bo i Gbg nästa år! Om det är något som är säkert så är det det!
Det är ju mindre än en vecka, det är bara 5 dagar! :D <3
Carro
2012-06-30 @ 01:10:52
URL: http://swedhik.blogg.se
Postat av: Helene
Älskade du,

Det känns mycket mindre när du väl börjar något nytt igen, möter nya människor och får nya intryck. Ju fortare desto bättre, Tror jag. Puss & kram
Svar: Jag antar att du har rätt, det känns bara väldigt tungt nu.. Jag får sätta igång med jobbsökandet när jag kommer hem ifrån Åmål så att jag får någonting att göra. Puss!
Carro
2012-06-30 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback