Besök

publicerad den 2012-03-16 kl 10:52:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

DÅLIG UPPDATERING! Jag har helt enkelt inte orkat. Dessutom har jag inte haft något att skriva om. Veckan har gått så extremt fort så att jag inte har hunnit reflektera över vad jag har gjort överhuvudtaget. I förrgår var det dock inte kul. Det blev för mycket på samma gång så det slutade med att jag satt på mitt rum och grinade. Men det kändes bättre efteråt. 

Igår kom Jocke hit! Han ska söka hit till hösten så han är här och checkar läget. Vi var nere och käkade på pizzerian och drack öl igår och sen blev det filmkväll uppe i Hake med mina fina vänner. Det tråkiga nu är ju att nästan alla har åkt härifrån. Robban, Victor, Pixie, Fredric, Philip, Erik. Alla har åkt! Inte okej! Men det är tur att jag & Sandie har varandra i alla fall. Tänk om jag hade varit här själv?! Jag tror dessutom att Andreas ska vara kvar.

Nu blir det fortsatt spelande av Draw Something. Stört roligt! Spela med mig vettja! Man kopplar det till facebook och kan då se vilka av vännerna som spelar. Adda mig!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback