Euphoria

publicerad den 2012-03-04 kl 15:02:23 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeeeeej! Vilken otroligt härlig söndag det är! Jag vaknade till kaffe och frukost, det är rätt bra att ha Fredric ibland :) Vi satt och tittade på TV hela förmiddagen men sen tog jag & Sandie tag i dagen och gick ut. Vi gick till Skarsjön! Promenaden började med en helvetesbacke, men sen var det väldigt mysigt. Vi var väl ute i en timme och en kvart kanske. Jag hade tvätt-tid kl 14, och vi kom tillbaka 13.59, hehe. Tajming på högsta nivå! Så jag slängde in två maskiner och hoppade sedan in i duschen. Nu sitter jag på mitt rum och tycker att livet är helt okej ändå! Förutom möjligtvis engelskatexten som jag måste skriva tills imorgon. Det känns inte helt okej, haha. Men den ska jag skriva snart. 

Igår var jag som sagt och köpte tulpaner! Nu är dom stört fina! Bild nedan!




Hahah, jag på våran skogspromenad!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback