Thank God it's Friday!

publicerad den 2012-03-02 kl 16:56:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

It's friday people! Och det är så galet gött här i Ljungskile nu! Vädret är helt underbart så vi har suttit ute på terassen från lunchen tills nu. Efter nån timme kom Adam på att man kunde köpa lättöl i matsalen, så då blev allt helt plötsligt perfekt! Vi blev fler och fler, musik tillkom och allt var fruktansvärt härligt. Jag blir så glad så att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 

Annars hade vi en väldigt lärorik förmiddag. Vi håller på med religion nu och vi hade lektionen i föreläsningsform, istället för diskussioner som vi brukar ha. Och det var stört skönt att bara få sitta och lyssna och anteckna. Det kändes verkligen som att man fick ut någonting av det. 

Gårdagen var också stört mysig. Vi satt ute på terassen då också, och jag var ute och gick en timme, ner till havet. På kvällen satt jag & Sandie hos Adam och tittade på Prison Break-filmen. Även fast vi visste hur den skulle sluta så grät jag & Sandie floder. Adam satt och skrattade åt oss, haha. Sedan började vi titta på Kung Fu Panda 2 men gav upp efter ca en timme för jag var så trött så att jag höll på att somna. 

Jag har alltså haft ett par väldigt mysiga dagar! Kvällen ska troligen spenderas på Turisten, Ljungskiles hotell, där vi ska dricka öl. Perfekt dag!


Bild tagen från Adams facebook! Från terasshänget! Jag sitter och gömmer mig bakom Sandie, hehe.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback