This Saturday

publicerad den 2012-03-03 kl 19:15:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll mina kära. En väldigt seg lördag idag, men det är det som är så skönt med att vara här! Vi gör absolut ingenting på lördagar. Jag vaknade runt halv elva, käkade frukost, hängde lite med Erik, städade och försökte tvätta av mina skor. Det gick sådär kan jag säga. Jag smetade mest ut smutsen, men det kändes ändå som att det blev en liten förbättring i och med att det inte är så skarpa kanter längre. Nu är hela skorna ljusbruna, haha. Det här var alltså efter mitt, Robbans, Victors & Eriks äventyr i skogen i höstas då jag fick hjärnsläpp och gick i lera med vita converse. Lite senare på dagen gick vi i alla fall några stycken ner till byn och handlade. Jag köpte tulpaner! Ljusrosa! :) De är superfina! Men jag tar bild imorgon när de har börjat slå ut lite. 

Eftermiddagen spenderades med Sandie & Fredric på mitt rum. Vi lyssnade på musik och tog det lugnt. Som vanligt! 

Nu är jag själv på rummet och tar det lugnt ett tag innan Melodifestivalen börjar. Jag fick stört ont i huvudet men jag tror att det är för att jag har druckit för lite idag så jag sitter och häller i mig vodka här. SKOJA! Heheheheheh. Jag sittet och dricker vatten. Faktiskt. På riktigt. Och så tog jag en huvudvärkstablett också. Jag lovar.

Haha, skumt inlägg det här blev. Men hoppas att ni har en härlig lördagskväll i alla fall!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback