Crazy gemsam

publicerad den 2012-03-27 kl 19:13:11 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej, hej, hemskt mycket hej! Igår var nog den mest absurda dagen i hela mitt liv. Vi höll ju i gemsam (samling för hela skolan) och hade våran episka föreställning. Jag kan inte ens förklara vad killarna höll på med, så jag ignorerar att jag är stor som en flodhäst och lägger ut en bild på hur det såg ut när jag sjöng True Colors och de dansade bakom mig. Titta på bilden och försök att inte ramla av stolen av skratt!



Efter gårdagens framträdande var jag helt slut och somnade i klassrummet. Ja, jag somnade faktiskt i klassrummet och sov i typ en timme! Helt galet var det. Resten av dagen var jag otroligt trött. Det var ett under att jag klarade mig igenom hela dagen faktiskt!

Idag har också varit en rolig dag. Klassen har varit i Göteborg och besökt en moské plus Johanneskyrkan som drivs av Stadsmissionen. Vi virrade dock bort oss totalt och åkte helt fel varje gång vi satte oss i bilen. Det blev ju inte bättre av att jag satt och sa att vi skulle åt ena hållet, Victor sa ett annat, Andreas sa ett tredje och Robban åkte åt ett fjärde. Jag förbannar Göteborgs gator efter det här! Men det var väldigt roligt, hehe. 

Nu blir det lite pluggande!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Billinnea
awesome bild sötis! men du, kommer du hem över påsk? puss gmn <3
2012-03-28 @ 11:42:30
URL: http://billinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback