Ångest

publicerad den 2012-05-29 kl 14:57:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Jag kan inte beskriva hur det känns att det är slut här om tre dagar. Gårdagen var extremt jobbig, både psykiskt och fysiskt. Vi städade köket i flera timmar, och även fast vi är betydligt fler i min korridor så var det bara jag, Fredric & Mattias som städade. Surt som fan. Jag kände mig som Askungen när jag låg på golvet och skurade. Sen var det en kort paus för middag, och sen var det bara att sätta igång med rummet. Då var klockan redan tio på kvällen. Det var en sak att packa mina egna saker, men när jag såg att andra packade så slog det mig att jag faktiskt kommer behöva säga hej då till dem här människorna snart. Jag bröt ihop totalt. Jag satt på golvet i mitt rum med påsar slängda runt omkring mig och grinade i flera timmar. Det var som att jag inte hade fattat det förrän då. Men nu är jag tillbaka till förnekelse tror jag. Jag var i alla fall uppe till halv fyra imorse och städade. Fan vad jobbigt det var. Och fan vad trött jag var imorse.

Nu är det alldeles strax dags för rumsinspektion. Jag är nervös! Jag har ju städat som fasen, men tänk om jag har glömt något? Jag vill inte behöva städa om liksom. Men jag hoppas att det ska gå bra. Och jag hoppas verkligen att köket blir godkänt, för annars blir inga rum i hela korridoren godkända. 


Från Grillmania i fredags. Sandie har tagit bilden!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback