Do you even understand?

publicerad den 2012-05-20 kl 14:08:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Det är söndag idag, och jag trivs med det. Jag gillar att det är en dag då man får tråkiga saker gjorda, då släpper ångesten lite. För ångesten är ett faktum nu. Speciellt igår. Men det var väl också för att rutinerna inte fanns där. Vi festade i fredags, och vi var stört taggade. Vi var bara några stycken hela kvällen, men vi höll på ända till kl 6 på morgonen tror jag. Det slutade med att jag däckade uppe i Sandies soffa, haha. Varför jag inte orkade gå ner till mitt rum har jag ingen aning om. Men jag tror att det bidrog till att allt kändes fel. Jag drack fast jag inte hade tänkt göra det, jag åt bakispizza, jag pluggade inte fast jag verkligen behövde det, jag städade inte fast rummet såg ut som ett bombnedslag och jag tänker på en människa som jag inte ens känner. Plus att det är mindre än 2 veckor kvar här. Så det är väl inte så jävla konstigt att jag har ångest. Jag har dock tagit itu med några av problemen. Jag sov i min egen säng i natt, jag plockade undan i rummet, jag åt rätt mat, jag skrotade tankarna på människan som jag inte vill tänka på och har t o m pluggat ett tag. Jag tänkte också försöka gå ut ett tag. Det känns som att ångesten kommer försvinna ännu mer då. Just det! En till sak som känns fel; jag har inte pratat med någon hemifrån sedan i tisdags! Det har nog aldrig gått så lång tid sedan jag flyttade hit tror jag. Så det känns också ganska skumt. 

Idag är alltså planen att få bort ångesten så mycket som möjligt. För så här kan jag ju inte fortsätta att ha de!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback