Sandie Sädbom

publicerad den 2012-05-11 kl 14:28:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)



Idag är en mycket speciell dag! Världens bästa Sandie fyller 25 år. Du kommer säkert döda mig när du ser att jag har lagt upp den här bilden på dig, men den beskriver dig så otroligt bra! Hahaha! Men det är det som är så underbart med dig. Du är så galen och det finns ingen som jag skrattar så mycket med som med dig. Jag har lärt känna dig under en avgörande tid i mitt liv, och jag har fullt förtroende för att du kommer att vara en av mina närmsta vänner livet ut. Vi får försöka se det här året som början på en livslång vänskap, och inte bara på alla slut som närmar sig. Om tre veckor åker vi åt olika håll, och jag ser inte riktigt hur jag ska klara av det. Vem ska jag älta saker med? Vem ska jag asgarva med? Vem ska tvinga sig in i mitt rum när jag är ledsen och har gett upp och trösta mig? Jag antar att allt sånt här löser sig, och det är tur att man vänjer sig snabbt vid nya saker. Men du måste bara veta att du har gjort det här året till det bästa i mitt liv. 

Grattis på födelsedagen min älskade vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Du är underbar Carro, fast du fick mig att börja gråta med det här inlägget!! :P kommer sakna ihjäl mig! men mig blir du inte av med så lätt!!



Tack du älskade underbara människa!! <3 <3 <3!!!
2012-05-11 @ 14:43:26
URL: http://swedhik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback