Valborg

publicerad den 2012-05-01 kl 12:24:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej, hej, hemskt mycket hej! Hur mår ni en dag som denna? Jag har en känsla av att större delen av Sveriges befolkning är bakis idag. Men inte jag! Dock hade jag en väldigt mysig valborg med god mat, vin och stor brasa. 



Jag vaknade ganska tidigt och åt frukost. Sen åkte jag & mamma till Handelsträdgården här i närheten och köpte hur mycket planteringsjord som helst. Tydligen ska det köpas lika mycket till. Helt sinnessjukt. 

Planerna för dagen är att njuta av solen så mycket som möjligt, för ikväll åker jag hem till Ljungskile. Inte för att det inte är sol där, för det är det nog. Men ändå! Jag ska ta och packa och sånt nu också så att jag har det gjort. 

Vi hörs väl imorgon efter skolan eller så!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback