We just now got the feeling that we're meeting for the first time

publicerad den 2012-05-17 kl 12:51:03 i kategorin Mina bilder l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon. Dagarna går så jäkla fort. Nu är det bara två veckor kvar innan det är slut. Jag har tydligen några olika försvarsmekanismer som är igång, för olika saker. Men det är ju logiskt. För att slippa tycka att det är jättejobbigt att sluta här så blir jag arg på alla runt omkring mig. För att slippa komma över en människa på egen hand så dyker jag in i en annan. Men nu vet jag ju om det i alla fall och kan ha det i åtanke. 

Idag blir det plugg, plugg och plugg. Jag måste komma igång med min dumma helvetes uppsats. Jag skrev inledningen igår och började lite på huvuddelen. Det dumma är att jag har mejlat frågor till Tyresö kommun, men idag är det ju röd dag och imorgon klämdag. Jobbar de på kommunen på klämdagar? Jag måste ju ha svar innan måndag!

Nu kommer några bilder från klassdagen i tisdags! Alla bilder är tagna utav Sandie!


Pixie!


Thorbjörn, Lisa & Erik


Victor, haha..


Adam!


Jonas med sin fina trumpet


Robban, haha! Vi lekte en lek som hette Ninja där man skulle slå på varandras händer..


Fredric, Medlinn & Robban


Hahahah!


Världens sötaste Pix!


Här slåss vi!


Jag & Fredric, vi slåss faktiskt inte bara, vi kramas också!


Medlinn, Andreas, Victor & Philip


Hahahaha!


Fina Fredric

Okej, det där blev en väldans massa bilder..

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback