Without you

publicerad den 2012-05-25 kl 19:16:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeeeeeej! Dagen idag har gått stört fort! Vi började med lektion på morgonen, och sedan hade vi en bokmässa med alla våra böcker som vi har skrivit under våren. Det var några som läste ur sina böcker, och Umus spelade fin musik. Jag blev så rörd när vissa läste ur sina böcker så att jag fick tårar i ögonen. När jag sedan läste förordet i Pixies bok började jag grina på riktigt. Hon skrev en bok till sin guddotter, och det var så otroligt fint. Jag tror att jag är extra känslig nu i och med att det snart är slut, så jag lär väl grina för allt den kommande veckan. 

Efter lunchen åkte vi till Torp för lite shopping. Efter det åkte vi till Uddevalla och på hemvägen stannade vi på ICA. En stört lång shoppingtur alltså, vi kom hem nyss. Nu är det bara att tagga till för grillkväll ute i det fina vädret! Det här är sista fredagen som vi festar tillsammans, och det känns helt stört. Jag kommer grina ihjäl miiiiiiiig!

Ha världens bästa fredag!

PUSSAR! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback