Ghosts

publicerad den 2012-11-02 kl 11:27:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (2)

Godmorgon, än en gång! Av någon anledning så blir det att jag bloggar på morgonen/förmiddagen om gårdagen istället för att blogga på kvällen om dagen som varit. Jag vet inte varför! Men strunt samma. Igår var jag ju på bio med Anton och såg Modig, och Anton älskade filmen! Jag tyckte att den var helt okej, men den var inte riktigt i klass med vissa andra Disneyfilmer. Innan filmen åt vi lunch på McDonalds, och jag hade kollat innan vilka grejer som är mjölkfria så jag kunde äta där utan problem. Killen som vi beställde ifrån var dock väldigt förvirrad, eller så jävlades han bara. Jag beställde sprite men fick fanta och currysås men fick sötsur. Men jag märkte det inte förrän vi hade satt oss och då orkade jag inte gå tillbaka. Men lite irriterande var det.

Som vissa vet så håller vi på att göra om vårat badrum med allt vad det innebär. Nytt kakel, allting är nytt. Vi har köpt allting redan men butiken som vi köpte det ifrån har strulat till det rejält. Vi skulle ha handfat och badrumsskåp i ek (det var jag dock INTE med på..) och det kom för några veckor sedan till butiken men badkaret hade inte kommit än så pappa tänkte ju såklart att han skulle vänta med att hämta ut det tills allt hade kommit. Men när han åkte dit förra veckan så hade de sålt det som vi hade beställt! De sa att de inte kunde behålla sakerna hur länge som helst och hade därför sålt det för att vi inte kom och hämtade ut det. Vilka idioter säger jag bara! Fine om man inte har så stort lager och behöver bli av med grejerna, men då hör man väl av sig till dem som har beställt grejerna innan man säljer dem till någon annan?! Suck. Pappa köpte då samma grejer fast i valnöt för det var det enda de hade i lager. Sedan fick han veta att badkaret (som skulle ha kommit i oktober) inte skulle komma förrän i december. Förmodligen hade de väl sålt det också till någon annan men det sa de inte. Man blir ju minst sagt förbannad. Så nu har mamma & pappa bestämt sig för att lämna tillbaka allt och köpa grejerna på något annat ställe. Det mesta går faktiskt åt skogen när det gäller badrummet. Fogen blev fel och är helt flammig. Suuuuuck!

Idag skulle jag helst bara vilja sitta inne och läsa min bok, men icke. Mamma ska fira sin födelsedag ikväll och jag måste hjälpa till. Jag vill bara sooooova!

Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
vilka jävla klappträn de finns!!!!!!!! :(

läser du för bok? fortsätt gärna med dina boktips <3 :)
Svar: jaa, så jävla irriterande! klart jag måste fortsätta med boktips! tack för att du påminde mig :) jag hade bara glömt bort det. jag kom nog av mig i somras någon gång. jag har precis läst ut Bilbo och nu håller jag på med en bok som jag fick i födelsedagspresent som heter Syskonmakaren. jag har läst lite mer än halva och än så länge är den asbra. men recension kommer i bloggen när jag har läst ut den! :) puss på dig! <3
Carro
2012-11-02 @ 14:07:59
URL: http://swedhik.blogg.se
Postat av: Sandie
Okej ja såg detta tack! får ta och kolla upp den boken då =) puss <3
2012-11-04 @ 00:27:09
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback