I'm going crazy

publicerad den 2012-11-25 kl 21:28:00 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Här var det tyst! Ja, det är inte mycket att blogga om när man har världens sämsta immunförsvar och är sjuk. Igår gav jag mig dock ut ändå för jag höll på att bli galen av att bara vara hemma. Jag följde med mor och far till Farsta centrum och checkade lite grejer. Jag köpte även nytt schampo, utan sulfater. Ja, jag föll för trycket. Men det skrivs ju överallt om hur dåligt sulfater är för håret! Och nu när jag färgar det var och varannan dag för att försöka få bort det allra rödaste så känns det rätt viktigt med ett bra schampo som inte skadar håret. H&M hade rea på L'Oréal Everpure Colour & Moisture Schampoo så jag köpte det och balsamet i samma serie. Jag var dessutom tvungen att köpa nya leggings för båda mina par var hål i. Och så blev jag visst ett nagellack rikare också, hehe.. Far min var så snäll så att han köpte hårfärgen denna gången, det blir tredje gången jag färgar det på väldigt kort tid nu. Men det är ett måste! Ni ska se mitt hår nu. Jag ser ut som en kyckling i skallen! Jag skulle färga utväxten och det blev oranget. Helt sjukt. Vi får se hur det blir efter nästa färgning.. Jag ger upp efter det här i alla fall. Jag skiter i hur det blir nästa gång, jag orkar inte färga det mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback