Modig

publicerad den 2012-11-01 kl 09:58:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! Gårdagen blev verkligen så mysig som jag trodde att den skulle bli. Jag & Doddo gick på höstpromenad till Slottsparken och det var väldigt fint väder. Sen begav vi oss hem till mig, fikade och kollade sen upp grejer i Dublin som vi vill se och göra. Och räknade lite på hur mycket allt kan tänkas kosta. Det kommer bli awesome!

Idag ska jag på bio med Anton! Vi ska se Modig, ni vet den där nya Disneyfilmen? Jag ville absolut inte se den i 3D så det var lite svårt att hitta biljetter nu på höstlovet. Det var tydligen många som tänkte samma sak, hehe. Filmen börjar kl 13 men vi ska äta lunch i stan innan så jag måste fixa till mig nu!

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback