Suck

publicerad den 2012-11-26 kl 15:25:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Goddag. Morgonen var lite förvirrad för både Simon & mamma är hemma, och det är de ju inte i vanliga fall. Jag trodde ett tag att det var söndag innan jag fattade att båda var sjuka. Sjukstuga här alltså! 

Annars har dagen bestått av att mejla med Plaza Kvinnas kundservice. Jävligt irriterande kan jag berätta. Jag prenumererar på deras tidning men såg i lördags att det nya numret har kommit ut i butik utan att jag har fått hem det i brevlådan. Jag har dessutom inte fått prenumerationsgåvan som man skulle få. Jag mejlade då och skrev detta, och då fick jag tillbaka att de inte har fått in min betalning. Jag är dock 100% säker på att jag har betalat, och jag dubbelkollade både fakturan och mina överföringar på banken. Allt stämmer där, jag har betalat. Men de hittar fortfarande inte min betalning! IRRITERANDE! Jag tänker ju inte ha betalat 367 kr i onödan. Om de inte hittar min betalning så får jag ringa till banken och ha mig. Vad jobbigt allt ska vara då! 

Nu ska jag färga håret igen med hopp om att min kycklingorangea färg ska försvinna. Håll tummarna!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Heléne
God morgon,

Vilken färg på huvudet har du idag då? :)

Hur mår ni alla i familjen?

Kramis
Heléne
Svar: Idag är håret brunt igen! :) Det orangea var inte snyggt på mig :p
Det är upp och ner med alla, Simon är fortfarande sjuk med halsont, jag har fortfarande lite feber men resten mår bättre :) Kram!
Carro
2012-11-27 @ 08:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback