Syskonmakaren - Lisa Jewell

publicerad den 2012-11-03 kl 16:15:00 i kategorin Boktips l Kommentera (0)

Titel (Originaltitel): Syskonmakaren (The Making of Us)
Författare: Lisa Jewell
Språk (Originalspråk): Svenska (Engelska)
Antal sidor: 394
Om boken: Lydia är både rik och framgångsrik, men lever ensamt och isolerat. Tills hon en dag får ett brev om att hennes far inte var den hon trodde - hon är istället dotter till en spermadonator. Och hon har syskon. Ska Lydia våga sträcka sig ut ur sin bubbla och ta kontakt med dem? Kanske vågar hon till och med ta reda på vad som egentligen hände när hon var tre år och hennes mamma försvann?
Andra åsikter om boken: "Den här boken har allt; intressanta karaktärer, en bra berättelse som snirklar lite lagom, brittisk miljö och ett flyt som gör att jag ibland undrar om jag ser en bra brittisk tv-serie istället för att läsa en pappersbok." -Doras Bokprat "Fängslande må bra-roman" -Allers
Mina åsikter om boken: Det här var en av de bättre böcker jag någonsin har läst tror jag. Det var en intressant historia som kändes väldigt trovärdig och väldigt intressanta karaktärer som man gillade fast de inte var perfekta. Jag älskade hur man fick lära känna de olika karaktärerna. Den får 5 av 5. Läs den!

PUSS! ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback