Tålamod

publicerad den 2012-11-09 kl 22:11:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej hej. Jag måste lära mig det här med tålamod. Nu har ingen av familjerna som jag har kontakt med hört av sig på två dygn, och jag håller på att bli galen. Jag tänker att de säkert har hittat andra au pairs, men då kan man väl ändå mejla och skriva det istället för att bara sluta svara? Eller? 

Dagen idag har varit jobbig. Mycket familjegrejer som går åt skogen. Dock var jag och tränade en stund, bara kondition denna gången. Och nu på kvällen så var jag med på Antons klassfest. Alla var så fina i sina utklädnader! Hela festen förflöt faktiskt utan större missöden! Helt klart lyckat.

Vi hörs imorgon!

CIAO! 

Kommentarer
Postat av: BiLLiNNEA
de blir säkert bra dom hör nog av sig snart <33
Svar: jag hoppas det :( <3
Carro
2012-11-10 @ 17:23:37
URL: http://www.billinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback