Trodde jag ja

publicerad den 2012-11-21 kl 13:22:34 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej hej. Det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna, jag har varit sjuk. No fun. Men i måndags trodde jag att jag var frisk igen, febern var borta så jag var ute och promenerade med Doddo och hade mig. Vi hade förresten en väldigt mysig kväll med hemmagjord tacopizza och sen tittade vi på The Hangover som visades på TV. Stört kul. Och när jag vaknade igår så kändes allt okej också, jag duschade och skulle gå till jobbet för att fylla i lite papper, men sen var det som att jag fick ett slag i magen. Frossa, huvudvärk och feber. Hög feber! 39,6 som högst. Så det var bara att lägga sig i sängen och halvsova sig igenom hela eftermiddagen och kvällen. Det var inte kul alls. Idag har jag fortfarande feber men jag mår inte alls lika dåligt som jag gjorde igår. Så det är väl på väg åt rätt håll i alla fall. Nu gäller det bara att ta det extremt lugnt tills jag blir ordentligt frisk och inte ge mig ut på äventyr första feberfria dagen. Det gör dock att mina planer går i kras. För om jag ska kunna vara med på julkonserten med kören så måste jag gå på körövningen imorgon, och det ser inte ut som att jag kommer kunna göra det. I och för sig kommer inte Doddo vara med på konserten och då är det inte alls lika kul. Jag kanske hoppar hela grejen jag med. Jag får se.. 

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, lyssna på julmusik och titta i Stora Julboken som kom på posten idag. Jul ♥

Kram och puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Men Carro man får inte börja lyssna på julmusik och sånt innan 1 advent ju :P


Svar: haha vem har sagt det?? den människan är en julhatare som vill att det ska vara jul så kort tid som möjligt! jag är en julälskare så jag drar ut på det roliga så länge som möjligt :D dessutom godkände du faktiskt detta förra året ;) jag var på väg att börja lyssna på julmusik i oktober, vilket du tyckte var helt från vettet, så då lyssnade jag på dig och bestämde mig för två veckor innan första advent, hehe :p
Carro
2012-11-21 @ 22:29:43
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback