Trumvirvel

publicerad den 2012-11-07 kl 19:02:47 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (3)

Godmorgon, goddag, godkväll. Jag har haft en finfin dag tillsammans med Nea, den mest högljudda sötnosen av alla, haha. Hon shoppade och jag fick hålla hårt i händerna för att inte göra det jag också. Jag. Måste. Spara. Och det gick ju nästan helt smärtfritt! Jag fick bara med mig en ögonbrynspenna och hårnålar hem, och de köpte jag för en check jag hade på H&M. So no money spent! Dock kostade ju lunchen lite pengar, men äta måste man ju, eller hur? ;p 

Nu tänkte jag berätta en liten sak som kan vara kul att veta! Jag har bestämt mig för att åka iväg och jobba som au pair i januari! Jag har just nu kontakt med några olika familjer så för tillfället vet jag varken vart jag ska eller hur länge jag blir borta. Det är dock troligast att det blir mellan ett halvår och ett år. Det beror ju på hur det går liksom. Men det känns väldigt roligt! Tydligen är jag rätt eftertraktad som au pair också, vilket känns extremt bra i och med att det inte gick jättebra med vikarierandet på förskolan.. Förhoppningsvis kommer alla pusselbitar komma på plats inom de närmaste veckorna, så jag kommer såklart berätta hur allt går. Men tänka sig! Ni kanske får följa en blogg som skrivs från Irland nästa år? Det blir väl roligt?? Hahahah! I'll keep you posted!

Kram & puss! ♥


Bild från idag, "lånad" från Neas facebook ;) Utväxt-tjejerna, haha!

Kommentarer
Postat av: Heléne
F..n vad kul!! Jag tror att du kommer att älska det! Förutsatt att du kommer i en bra familj förståss. Men det gör du ju :)

Ha ha, jag ska åka till Irland och hälsa på min guddotter :)

Kramis
Svar: Haha ja det måste du!! Vart jag än hamnar i Storbritannien eller på Irland!
Carro
2012-11-08 @ 08:18:04
Postat av: Heléne
PS! Duktig du var som inte shoppade. (vet precis hur svårt det är att inte shoppa :)
Svar: Ja, jag kände mig väldigt duktig faktiskt! Men börjar tro att jag har problem på riktigt när det krävs så mycket självdisciplin för att inte shoppa, haha.
Carro
2012-11-08 @ 08:19:01
Postat av: BiLLiNNEA
yäääääh the secret is out!!!!!
utväxt-tjejerna på HöG nivå!!!! xD <333
Svar: haha jaaaa! <3
Carro
2012-11-09 @ 00:51:02
URL: http://www.billinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback