Färdig!

publicerad den 2012-10-02 kl 21:26:21 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej! Nu är jag färdig med den nya designen, för tillfället i alla fall, hehe. Det roligaste är att sitta och pilla med typsnitt, storlek på text och placering. Det jobbigaste är helt klart headern. Det kanske syns? Haha.. Jag orkade inte lägga ner tid på den. Men jag blev rätt nöjd med helheten!

Idag har jag tagit det lugnt. Mestadels av tiden har jag suttit med designen, annars har jag pratat i telefon och tittat på TV. Ibland har man det bra, hehe.. Jag fick hem utdraget från belastningsregistret idag så nu är det fritt fram för att börja jobba på förskola och fritids! Jag står som timvikarie på förskolan Hästhagen här i närheten och även grundskolan Hanvikens skola, fritidsdelen (sedan idag!). Så nu hoppas jag på att någon blir sjuk så att jag får jobba, haha! 

Jag lagade mat också! Kycklingwok bestående av kyckling, wokgrönsaker, vitlök, kokosmjölk, ostronsås, sambal oelek och lite lime. Till det hade vi ris och mango chutney. Muuuuuums! Efter middagen var jag ute och gick en sväng runt området med mamma. Det är så fantastiskt väder nu! Jag älskar hösten.

PUSS! 

Kommentarer
Postat av: Sandie
Va fint det blev!! :D mysiga bilder, älska hööst!! :D <3

Svar: tack! :D ja jaaaa meee! :D <3
Carro
2012-10-02 @ 23:23:01
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback