R.I.P min plånbok

publicerad den 2012-10-05 kl 16:56:04 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej hej! Den här dagen har gått jäkligt fort! Jag gick upp vid åtta, åt frukost och tog det lugnt ett tag innan jag gick till Strandtorget och köpte busskort (790 kr!!) och åkte sen vidare till simhallen där jag köpte gymkort för 3 månader (1110 kr!!!). Min plånbok gråter. Floder. Tänk Nilen typ. Och herregud vad jag märkte att jag är otränad. Efter 50 minuters träning kunde jag knappt stå på benen och hela världen snurrade. Helt galet var det. Sen åkte jag hem och åt lunch innan jag gick till lillebrors skola och hämtade honom. Vi stannade dock på Strandtorget och fikade och hade sen sån tur så att vi fick skjuts hem av pappa. Myseftermiddag!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Och det ska bli så skönt! Jag ska krama på min lillebror och dricka vin med mor och far. Lyx!

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback