Happy face!

publicerad den 2012-09-21 kl 11:28:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heeej! Någon är på bättre humör idag! Det var så otroligt roligt att sjunga igen, även om jag hade noll energi pga feber och bihålebesvär. Så jag är säker på att det kommer bli roligare och roligare! Till min stora förtjusning sjöng vi Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer, som jag dessvärre redan har glömt min stämma på, hehe. Det blir lätt så när man kan melodistämman (i detta fallet sopranstämman) innan, då glömmer man den nya stämman ganska snabbt. Men den lär ju komma tillbaka nästa vecka. Innan jag & Doddsen begav oss till Filadelfiakyrkan så åt vi väldigt god pizza på söder med Samuel, mys mys. 

Idag ska jag städa! Mycket trevlig syssla har jag hört. Elleeeeer? Det är extremt nödvändigt i alla fall. Anton hade tydligen fickorna fulla av sand när han kom hem igår för det var sand i hela soffan idag. Det var bara att sopa ner allt på golvet och ta fram dammsugaren. Men nu är den ju framme i alla fall, det är bara att fortsätta! Jag ska bara sätta på extremt hög och bra musik först, hehe. 

Imorgon fyller någon år! Undra vem? Heheheheheheh...

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback