My burden to bear is a love I can't carry anymore

publicerad den 2012-09-13 kl 11:01:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon. Det här var ju inte precis den roligaste veckan jag har varit med om. Jag har bihåleinflammation som inte vill ge med sig, trots att jag har ätit penicillin sedan i fredags. Extremt irriterande. Jag får nog ta och ringa till läkaren idag och fråga om det är meningen att det ska vara så eller om jag måste ha ett nytt penicillin. Det är så jävla typiskt bara. Why meeeee????

Mina dagar går åt till att titta på filmer och serier. Igår kollade jag färdigt på Vampire Diaries säsong 2, och jag skulle nog ha fortsatt på säsong 3 IGEN om jag hade haft den på DVD men jag orkar inte streama nu. Så på kvällen kollade jag på X-Men Origins Wolverine, X-Men First Class och Harry Potter and the Deathly Hallows part 1. Och sen lite extramaterial från Vampire Diaries säsong 1, hehe. Men jag orkar liksom inget annat! Så fort jag gör någonting så stiger febern. Så jäkla sinnessjukt tråkigt. Tips på vad man kan göra som kräver minsta möjliga energi?

Nu ska jag orka duscha. Det ni! Det krävs stört mycket energi för det faktiskt.

Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback