We don't drink until the devil has turned to dust

publicerad den 2012-09-06 kl 20:52:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godkväll godkväll! Bloggandet är inte på topp precis, men jag har haft en jobbig vecka. I måndags gick luften ur mig. Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag blev bara så trött och ville bara lägga mig under täcket och grina. Vilket jag gjorde, haha. Men innan dess var jag på salongen som min fina vän Jennie jobbar på och fick mitt hår klippt av henne. Och lite skäll för att jag inte klipper mig oftare eller tar hand om mitt hår - som vanligt. Haha. Hon klippte av en bra bit, men i och med att hon fönade det så att det blev extremt rakt så såg håret ändå väldigt långt ut när jag kom hem. Och jag var nöjd! 


Bild från när jag precis hade kommit hem från salongen.

På tisdagen var det ju jobb igen, och det gick inget vidare. De flesta kunderna som kom in var otrevliga och jag var på gränsen till att börja grina flera gånger under dagen. Inte roligt! Sen har det dock blivit bättre och bättre för varje dag som har gått. Kan ju vara för att det blir närmare helg för varje dag som går, hehe. 

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på ett avsnitt Vampire Diaries innan jag somnar. Världens bästa serie som jag kollar på om och om igen, haha. Så fort jag har kollat på alla avsnitt som finns så börjar jag om på säsong 1. Kärlek till verklighetsflykt ♥

Vi hööööörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
Du har ju fått skitlångt hår människa!! :D Nice!

saknar dig!! <3
Svar: Haha ja, det växer som ogräs! Saknar dig meeeeee! <3
Carro
2012-09-07 @ 00:03:03
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback