Extrem saknad

publicerad den 2013-02-17 kl 00:35:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Hur mycket kan man sakna en människa egentligen? Jag hade ingen aning om att det var möjligt att sakna en människa med så mycket intensitet som jag saknar Martin. Vi har pratat i telefonen 3 gånger idag, och när han sa att han hade vaknat flera gånger under natten och vänt sig om men upptäckt att jag inte var där började jag nästan grina igen. Igårkväll när lampan var släckt och jag försökte sova rann tårarna i flera timmar. När jag väl somnade sov jag oroligt och vaknade precis som han och sökte med armarna efter honom. Ingenting där. Aaaaaaahhhhh! Det är 1 vecka och 5 dagar kvar tills vi ses igen, men det känns som 20 år. Till min stora glädje bokade han dock tågbiljett upp hit i mars! Mor och far ska till Prag på en weekend så jag måste vara hemma och passa Anton. Då passar han på att komma upp hit, men han stannar till måndagen (då han även fyller år!) så mamma och pappa får träffa honom. It's going to be awesome! 

Mycket tjat om Martin här, hehe. Om jag ska vara ärlig tänker jag inte på så mycket annat. Imorgon har jag förhoppningsvis mer att skriva om, jag ska träffa Jocke! 

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback