How I love you!

publicerad den 2013-02-03 kl 09:18:39 i kategorin Bilder l Kommentera (0)

Godmorgon! Gårdagen blev väldigt mysig! På eftermiddagen var med mamma i Sickla och shoppade lite smått. Jag hittade ett par jeans på JC som var nedsatta från 599 till 150. Lycka! Det blev även en BH från H&M och hårfärg. Sen begav jag mig direkt till Nea dit även Mirre kom lite senare. Vi lagade mat (en awesome fisksoppa som jag måste laga igen!), drack drinkar, asgarvade, tittade på Melodifestivalen och asgarvade lite mer. En finfin kväll helt enkelt. 

 
 
 
 
Idag ska jag hem till Anna & Patrick för lite mys med barnen. Jag försöker verkligen att göra så mycket som möjligt nu för annars sitter jag bara och längtar och blir galen. And that's no good! 

See ya later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback