Soon soon

publicerad den 2013-02-24 kl 16:43:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Det är helt sjukt att dagarna faktiskt går. Jag gör ingenting annat än pratar med Martin, hela dagarna. Jag överdriver verkligen inte. Skype har funkat utmärkt de senaste dagarna så då kan vi prata hela tiden, hehe. Nu är det inte lång tid kvar innan jag åker ner igen! :D Jag längtar extreeeeeemt mycket! Jag ska pussa sönder min älskling.

Idag tänkte jag fixa mina naglar. De har verkligen sett förjävliga ut de senaste veckorna. Jag borde börja ta kosttillskott för sånt igen känner jag. Men nu ska jag fila och måla hade jag tänkt. Jag kan aldrig sitta stilla i den kvarten som det tar för naglarna att torka dock. Jag gör alltid samma misstag! Och så blir jag så arg på mig själv för när jag lägger ner tid på naglarna så vill jag ju att det ska bli bra. Haha, vilket i-landsproblem.

Imorgon tänkte jag åka till Farsta Centrum och köpa lite grejer jag behöver inför Ljungskile. Någon som vill hänga på? För alla har väl tid att åka och shoppa en måndag? ;)

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback