Back to normal

publicerad den 2013-01-18 kl 14:00:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej! ♥ Man kan väl säga att jag har återhämtat mig lite efter helgen och känner mig nästan som jag gjorde innan. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men för mig var det väldigt nödvändigt i och med att jag omöjligt kan hålla kvar i den jag är i Ljungskile utan människorna som är där. När det gäller denna "någon" så kan jag meddela att det kändes mycket bättre när jag hade hört av mig. Sen blev det inte mer med det, men det känns faktiskt helt okej ändå. Jag behövde få något form av avslut. 

Idag kommer bli en awesome dag! Vi ska ha Batman-maraton hos Mirre, och jag ser väldigt mycket fram emot sällskapet. Trots att jag genomgår en detox på mänsklig närhet, hehe. Jag får återgå till den imorgon. Jag och mina fantastiska idéer!

Ha en bra fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback