Händerna mot himlen

publicerad den 2013-01-22 kl 14:17:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Jag börjar sakta (läs: väldigt sakta) men säkert ta tag i saker här. Om jag ska kunna göra det jag vill, dvs flytta ner till Göteborg, så måste jag börja fixa grejer. Min feber måste fixas. Ikväll ska jag på zonterapi, och hoppas såklart på att det ska hjälpa. Jag har även ringt till min hudläkare och bokat en ny tid. Det blev inte förrän i slutet av februari, men ändå. Det känns bra att ta tag i saker! Jag ska även börja söka jobb i Göteborg, vilket känns extremt skrämmande men också väldigt kul. Nu fan! Soundtracket till mitt nya liv är One Life med James Morrison, för det är så otroligt sant. När ska jag annars flytta dit? Tiden är nu! 

Samtidigt vill jag såklart jobba här hemma nu. Jag måste ner till Ljungskile igen, och det är snart. Men jag kan inte, för jag är pank. Och det suger! Så jag måste försöka fixa det också..

Men allt som allt så känns det rätt bra! Jag är på väg!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback