I can't wait

publicerad den 2013-01-23 kl 20:15:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Heeeeej! Jag är för tillfället så glad som man kan bli! De ringde från jobbet imorse och frågade om jag kunde jobba, vilket jag såklart kunde. Jag var med femåringarna, som var så otroligt söta. Jag hade en svans med sötnosar bakom mig hela dagen. Och jag ska jobba imorgon också, 8 till 15. Men förstår ni vad det här betyder?? Det betyder pengar till Ljungskile! Jag kommer ju dock inte få pengarna förrän i slutet av februari, men det har jag löst med mor och far så jag har redan bokat tågbiljetter. Jag åker ner tisdagen den 5 februari och stannar förmodligen en vecka, men biljetten hem är ombokningsbar så jag vet inte riktigt när jag åker hem. Jag fattar inte hur allt kunde gå vägen helt plötsligt! Allt har känts så otroligt hopplöst, och helt plötsligt vänder det. Jag är så jävla glad! Jag har typ hoppat runt här sen jag kom hem. 

Jag ska alltså jobba imorgon också, vilket betyder att jag måste gå och lägga mig tidigt. Därför ska jag nu tvätta bort sminket och lägga mig och kolla på film. Jag är otroligt trött så jag kommer säkert somna inom kort. Skönt!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandie
:D :D :D
Svar: :D!!!!!!
Carro
2013-01-23 @ 21:48:37
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback