I'm back

publicerad den 2013-01-04 kl 14:26:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej hej hej. Sådär. Nu har jag tagit mig igenom det värsta av min förkylning tror jag. Jag har varit helt sängliggande de senaste dagarna och bara hostat, nyst och snorat precis hela tiden. Men nu är det bättre! 

Jag läste nyss igenom lite inlägg från förra januari. Månaden började såklart med att jag var hemma i Sthlm men några dagar in var det dags för många avsked. Jag sa hej då till en av mina bästa vänner som skulle flytta till Tyskland i ett halvår, och jag trodde att jag skulle drunkna av mina egna tårar. Jag ville inte tillbaka till Ljungskile, jag ville ingenting. Sen blev det dock bättre! Jag tog mig dit och fattade än en gång att det stället var underbart. 2012 har varit ett helt fantastiskt år. Så mycket känslor. Både på gott och ont såklart. Men mer tänker jag inte skriva om året som har varit, för jag behöver gå vidare. Och det tänker jag göra!

Med det sagt så har jag köpt tågbiljetter till Ljungskile, hahaha. Jag ska åka dit på torsdag och hälsa på alla där nere. Mest Sandie såklart, som jag har längtat! ♥ 

Ikväll ska vi hem till farmor och farfar. Vi träffade ju inte dom någonting alls under julen i och med att vi var i Sälen. Det blir första gången på 4 dagar som jag tar mig utanför huset, hehe. Välbehövligt kan jag säga!

Jag måste visa mina mellandagsrea-fynd! Ni trodde väl inte att jag tänkte missa den bara för att jag var uppe i Sälen?? Neeeejdå, jag handlade på nätet!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback