I'm not living without hope

publicerad den 2013-01-27 kl 11:59:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon peeps! Igår var en bra dag. När jag tittar tillbaka på vad jag har skrivit den senaste veckan så inser jag att jag har utelämnat det roligaste. Det som gör att jag vaknar glad, går runt och ler hela dagen och somnar med leendet fastklistrat. Å andra sidan så är det inte så många som läser denna lilla blogg och ni som gör det vet förmodligen vad det är utan att jag behöver skriva det, hehe. För jag vill inte skriva ner det! Det känns som att allt kommer gå åt helvete då. Så vi lämnar det där, och så får vi se vad som händer helt enkelt.

Igår vaknade jag fantastiskt tidigt för att vara lördag. Sen följde jag med mamma till centrum och fick lite nödvändiga saker såsom handkräm, nässpray och dylikt. Mycket uppskattat! Kvällen började med några glas vin för min del, och sen var jag så taggad så att jag inte kunde vara kvar hemma längre. Jag begav mig hem till Doddo vid nio och spenderade kvällen där. Mycket trevligt! Jag kom väl hem efter två någon gång tror jag. 

Idag ska jag tvätta. Alltid lika kul! Jag har bara ett lakan till min 120-säng så jag måste tvätta, tumla och bädda med samma lakan. Lite jobbigt. Kanske skulle köpa ett till lakan? ;) Det är inte så kallt idag så jag ska nog gå ut ett tag också. 

Ha en mysig söndag!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback