Not here is too far away

publicerad den 2013-01-29 kl 17:07:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

HEEEEJ! Efter att jag bloggade i söndags gick min dag åt helvete. Mor och far sa att om jag ska flytta till Göteborg så måste jag sälja min Smulkatt. Jag blev helt knäckt. Jag trodde att de skulle kunna ha kvar henne, men de vill tydligen inte ha katt. Jag låg och deppade hela dagen. Pissdag. Igår blev inte mycket bättre heller. Jag blev uppringd från jobbet halv åtta och de ville att jag skulle komma till halv nio. Paniiiiiik. Men jag kom dit i tid. Jag var dock på en annan avdelning än den jag var på förra veckan och det kändes inte alls lika bra. Jag kände mig rätt nere hela dagen och var överlycklig när jag fick gå hem. Kvällen spenderades i soffan med mor och far framför The Dark Knight Rises. Awesome! Idag jobbade jag på samma avdelning som igår, fast det kändes mycket bättre idag. Det gick bättre med både barnen och de andra i personalen. Såklart ska jag till en annan avdelning imorgon, haha. Det känns som att mitt huvud kommer sprängas av alla namn på barnen! Min grej är att jag kallar de flesta för "gubben" eller "gumman" så jag kommer undan med att inte vara säker på namnet, hehe. 

Ikväll ska jag på zonterapi igen. Inte direkt något jag ser fram emot, det gör ont som fasen. Och alldeles nyss bokade jag klipptid tills imorgon efter jobbet, så nu ska de slitna topparna bort! Helt plötsligt känns det som att mitt liv är igång, och det är en jävligt skön känsla. Förresten så ville min chef att jag skulle jobba två hela veckor, men i och med att jag ska till Ljungskile nästa vecka så funkar ju inte det. Synd att det krockade, men det känns väldigt bra med alla som jag har jobbat med så jag tror nog att jag kommer ha jobb när jag kommer hem ändå. För till Ljungskile ska jag ju!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback