Nothing stays the same

publicerad den 2013-01-14 kl 20:03:44 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej! Nu är jag hemma efter långhelgen i Ljungskile. Låt oss säga att jag inte hade haft något emot att stanna längre. Ångesten jag kände när jag åkte därifrån var värre än vad jag trodde att den skulle vara. När det gör så ont i hjärtat så att man börjar tro att man får en hjärtinfarkt, då vill man verkligen inte lämna stället. Det var så otroligt kul att träffa Sandie igen, och Jocke! Och alla andra också såklart. Förutom lite missöden som involverade för mycket alkohol och spyor så hade jag världens mysigaste helg, hehe. Och jag ville verkligen inte åka hem. 

Nu har jag inte lust att skriva mer om det! Jag måste ta tag i mitt liv på den här sidan av Sverige. Vad nu det än innebär.

Kram och puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback