X-mas presents

publicerad den 2013-01-05 kl 12:21:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon. Jag har spenderat morgonen med Anton framför Nickelodeon. Sjukt bra film visades, hehe. Jag ställde faktiskt klockan för att komma upp i någorlunda tid. Jag har sovit till närmare tolv de flesta dagarna, men idag gick jag upp tio. 

Jag kom på att jag har glömt att berätta vad jag fick i julklapp! Bästa var helt klart telefonen. Jag fick en iPhone 4 av mor och far, fast de hade lagt den i ett Lindexpaket så jag blev minst sagt överraskad! Av mamma och pappa fick jag också ett par jättemysiga benvärmare och ett presentkort på Kicks. Av Simon fick jag en film, Cowboys and Aliens. Visst skriker den Carro?! Hahah, eller inte. Men den var bra! Jag fick pengar av både farmor & farfar och mormor. Av Anton fick jag en söt liten råtta gjord av en tygbit, ett kort och några hjärtan och stjärnor att hänga i julgranen gjord av någon vit lera. Min sötis ♥ Men den som uppskattade min present mest var helt klart Simon. Jag köpte en storstickad grå kofta med flätmönster på framsidan till honom i Dublin som han hade på sig hela veckan efter att han fick den på julafton. Kul att någon uppskattar mina presenter, hehe. 

Idag ska jag på bio med pappa! Vi ska äntligen se The Hobbit, som jag har längtat. Det känns bara så konstigt att de har delat upp den korta boken på tre filmer. Men det blir säkert bra.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback